Wikipedia

Rezultatele căutării

Faceți căutări pe acest blog

Translate

marți, 18 februarie 2014


Învăţaţi acest cîntecel împreună cu fraţii  şi surorile, verişorii şi verişoarele după care interpretaţi-l frumos scumpelor voastre mame.



Tu, mamă...
Dac-aş fi o mică floare
Pentru mine ai fi soare
Ţi-aş zîmbi ziua întreagă
Tu-mi eşti cea mai dragă.
Dac-aş fi un fulg de nea
M-aş ascunde-n palma ta
Şi topindu-mă în ea
Te-aş săruta.
Rrefren:
Dar cînd nu eşti cu mine
Sunt tristă şi vine
Iar gîndul meu la tine zboară.
Doar tu ştii ce-mi place
Rog să mă strîngi în braţe
Totul este bine, cînd stai cu mine.
Tu, mamă, eşti cea mai frumoasă
Mamă, şi cînd eşti curioasă.
Mamă, îţi promit că nu te voi mai supăra.
Tu, mamă, aştepţi ziua-ntreagă.
Mamă, tu-mi eşti cea mai dragă,
Mamă, te iubesc şi îmi doresc dragostea ta.

Iar acum de ziua ta
Pregătesc cu drag ceva
Din a mea prăjiturică
Ce dacă sunt mică.
Chiar dacă nu-s furnicuţă
Sunt la fel de hărnicuţă
Fiindcă am cui semăna
Scumpa mamea mea.

Refren:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu